2012. máj. 26.

Csibertics László (Szécsey László): Mesélj, Anyám!


Tudod-e még a dalt, Anyám,
Amit daloltál hajdanán?
Tudod-e még a kis mesét,
A tarka, régi, szép regét....?

Tudod-e még, mit oly vígan meséltél,
Mi mind igaz volt, egy sem költemény:
A törpetábor, Hófehérke álma,
Az mind igaz volt, annak hittem én.

A hajad barna, sima volt az arcod,
Vidám meséd és csillogó szemed,
Tündérkertben hattyúhátra szálltunk
És megnyergeltünk táltos felleget.

... És jött aztán a meserontó Élet,
A táltosomról sárba szálltam én,
Gyermekálmom gyorsan semmivé lett,
Emlék maradt csak minden szép mesém.

Itt vagyok most, nézd, öledbe bújva,
Fehér hajad barnának látom újra;
Ma nézzünk vissza emlék ablakán;
Fáradt fiadnak, jöjj, mesélj, Anyám.

(Forrás: internet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése