2014. febr. 25.

Csicsada: Anyák napjára




- Levél egy kismamának –

Sok idő eltelt, mire nálad kopogtattam én
lágy, szerető testedben új élet magjaként,
a legjobbat kívántam, s már tudom, megtaláltam,
csak nálad lehetek boldog, Csilla-Anyácska.

Közös életünk első Anyák napján
még csak nagyanyó útján üzenhetek,
most mi mást is kívánhatnék neked? -
legyen bennem mától sok-sok örömed!

Csak szeress – és én szeretni foglak, mint még senki más,
tudom, jól nevelsz majd, s mindig számíthatsz rám.

Még nem tudod, kisfiú vagyok-e vagy kisleány,
milyen nevet kapok, ez ma még nagy talány,
de hidd el nekem, nem is ez a lényeg,
míg megérkezem, óvd az egészséged.

Én már kiválasztottalak, mert nagyon szeretlek,
jól érzem magam pocakodban, a langy’ melegben.
Érzek mindent, amit érzel, amit mondasz is hallom,
válaszolni nekem még túl gyöngécske a hangom.

Csak szeress – és én szeretni foglak, mint még senki más,
tudom, jól nevelsz majd, s mindig számíthatsz rám.

Anyák napja van ma és én üzenek neked Anyácska,
most még csak az én messzi nagyanyóm szavával,
hiszen én még csak egy 6-7 hetes magzat vagyok,
ám ahogy telnek a napok, egyre inkább érteni fogod,
amit én üzenni fogok.

Isten éltessen téged Anyácska örömben, egészségben,
köszönöm, hogy hamarosan életet adsz nékem.
Addig is, míg nem adhatok kis kezemmel neked,
gondolatban teleteszem virágözönnel kezed.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése