2014. febr. 25.

Csicsada: Judit halálára





elsodort egymástól minket az élet
gyorsan repültek felettünk az évek
 
kerestelek hosszan a nagyvilágban
elvesztettem címed, nem vigyáztam
 
nem maradt más, mint remélve várni
egy jelre, s többé már nem hibázni
 
s ma jött a hír, mely mellbe vágott
itt hagytad örökre ezt a világot
 
rád találtam s rögtön elvesztettelek
mért ily kegyetlen az élet, Istenem?!
 
beteg voltál s én nem tudtam róla
sokat szenvedtél egy gyilkos kórral
 
kedves fiatal lényed már csak emlék
szavaid, mosolyod pedig még nemrég
 
boldogították szeretett családod'
most pedig már elönti őket a fájdalom
 
tizenegy éve láttalak utoljára
segítetted utamat hazai tájra
 
nem hittem, hogy akkor a búcsúnk
örökre szólt, mert a Nagy Rendező rútul
 
közbeszólt... s utunk másfelé vezetett
a Sors pedig neked nem kegyelmezett
 
mélyen megrendülve, könnyek között
imát rebegek érted égő gyertya fölött
 
fájón búcsúzom a földi létben tőled
tudom, találkozunk  egyszer fenn az égben
 
aludj békében a magasságos mennyben
emléked örökre megőrizzük szeretetben
 
Isten veled, Judit! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése